woensdag 20 juli 2011

Zonsondergang met Karakorum en Pamir



Vadim gaat vandaag met me mee naar C1, zodat ik deze 3e keer de 1000 hoogtemeters niet alleen hoef te klimmen. Ik ben prima geacclimatiseerd en zijn ook deze keer weer sneller in C1 Mijn acclimatisatie is prima. We luieren de rest van de middag in de warme tent en maken opnieuw een lekkere maaltijd met noodles en gebakken yakvlees. Smakelijk. Daarna wachten we op de zonsondergang die prachtig is. Ik maak verschillende foto’s. Zo mooi. Vadim herkent Peak Kommunizm en Peak Korshenevskaya waar ik vorig jaar klom. Verder naar rechts is Peak Lenin te herkennen en helemaal links meent Vadim zelfs de K2 te herkennen. Dat zou toch wat zijn. Wat een ongelofelijk panorama. Dan is de zon onder en wordt het direct koud. Tijd om in de slaapzak te kruipen en per satelliet telefoon het volgende stukje voor de BLOG te SMS-en.
.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten