dinsdag 12 juli 2011

Rustdag in BC



Vandaag rustdag in BC dus tijd genoeg om kennis te maken met andere klimmers en vooral proberen uit de zon te blijven bij 33 graden en een felhete zon... Of het door de hitte of door iets in het eten komt, weet ik niet maar vandaag moet ik helaas iets te vaak naar het Chinese groepstoilet. Echt hygiënisch is het daar al helemaal niet. Iedereen zit daar gezellig op een rijtje boven een gat in de grond, waar in de namiddag de harde wind door omhoog waait... met alle gevolgen van rond- en terugvliegend WC-papier vandien... Ik hou me de rest van de middag op mijn gemak en vertrouw op de gekookte rijst van het avondeten waar ik 2 volle borden van op eet. Maar als ik ’s avonds mijn slaapzak wil inkruipen moet ik toch weer eerst naar de WC en snel ook. Ik ren achter de tenten de helling op en laat mijn broek zakken. Net op tijd... Links in het pikkedonker begint een hond woest te blaffen. Ik blijf doodstil zitten want ben bang dat de hond in mijn richting komt en ik hier weerloos met mijn broek op mijn enkels zit...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten