maandag 11 juli 2011

Russische pap tegen hoofpijn



Ik heb een goede nacht gehad op 5400m en slechts met een lichte hoofdpijn opgestaan. Vadim heeft blijkbaar heel de nacht niet geslapen en klaagt over meer hoofdpijn. We blijven in de slaapzak tot half negen als de zon de tent verwarmd. De thee is heerlijk en verdrijft mijn laatste restje hoofdpijn. We ontbijten met Russische pap waar ik iets meer moeite mee heb en de laatste happen gaan bijna kokhalsend naar binnen. Ik heb genoeg op... Daarna zoeken we uit wat hier in C1 mag achterblijven en dalen we af naar BC. Het is mooi weer en twee uur later zijn we alweer 1000 hoogtemeters lager in het basiskamp, waar we de rest van de middag kunnen genieten van de rust en een heerlijk zonnetje! Ik voel me sterk en merk dat het acclimatiseren me ook dit jaar weer goed af gaat. Nu alleen nog op krachten blijven, dus goed eten, veel blijven drinken en voldoende (actieve) rust nemen.
.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten