woensdag 6 april 2011

Serge Reizen

Vandaag had ik een afspraak met Serge Bulatov. Serge werkt als kliminstructeur voor het NIVON en Mountain Network en sinds kort is hij ook eigenaar van Serge Reizen om zelf commercieel reizen aan te bieden. Hij is geboren in Kazakhstan en heeft al verschillende berggebieden in de voormalige Sovjet-Unie bezocht. Via mijn vriendin hoorde ik dat hij een reis aan het voorbereiden is naar de Muztagh Ata in West-China maar ondanks verschillende pogingen op internet forums en via andere oproepen, heeft hij nog geen verdere deelnemers gevonden.
Ik ben meteen geprikkeld. Muztagh Ata is weliswaar een berg die ik niet op mijn 1e wensenlijstje heb staan, maar nu deze mogelijkheid zich presenteert, moet ik toegeven dat het plan me wel aantrekkelijk lijkt.

We lijken het direct goed met elkaar te kunnen vinden en bespreken zijn ideeen over zijn eigen reisbureau. Ik heb twee jaar lang met mijn eigen reisorganisatie Djørney True Adventure genoeg ervaring op kunnen doen wat de mogelijkheden en moeilijkheden zijn om voldoende klanten voor je reizen te krijgen. Ook zijn plannen voor de Muztagh Ata worden besproken en op het eind van de avond is voor mij de beslissing rond; ik wil mee naar Muztagh Ata!

.